Neroizm Biri diyor florürlü dis gelişimi icin biri diyor ki arastirma var beyin gelisimine zararliymis! Duyan bilen var mi?
Zozi Neroizm cnm bende duydum, ne kadar doğru bilmiyorum, ama ben marketten aldım normal diş macunu, onu kullanıyorum.
senaA Neroizm yeşil işaretli dis macunu kullaniyorum . normaldede kullanmayin zaten gratiste splat markasinin var bir suru dogal dis macunu. indirimde 10 liranin altina dusuyor indirimsiz de 15 liraya kadar heralde ben indirimde 2 3 tane aliyorum hep onlari kullaniyorum
Neroizm Zozi ya bugun doktora gittim o da florursuz al dedi paradontax original florursuzmus kizlar sizin de haberiniz olsun