Akm4646 ben 33+6 haftadayım ve tutmayı düşünüyorum. Kuzenim ebe onada sorduğumda tutmamın bebeğe bir zararı olmadığını söyledi. Bir kaç gün tut kendini dene eğer dayanabiliyorsan tutarsın dedi bende öyle yapicam. Hiç denemeden tutmamazlık yapamam. Sizde öyle yapabilirsiniz