Kızlar ben hamileliğimin 15 haftasından belli riskli bir gebelik geçiriyorum bebegim de böbrek genişlemesi var o yuzden tek bölüm perinatolojiye gidiyorum o da tepecikte herkes oraya o kadar kötü diyor ki çok korkuyorum ne yapacagimi bilmiyorum orda doğum yapanlar var mı