Ben 6+1 de gitmiştim kalp atışını duyamadik.Ama ultrasonda doktor bi yer gösterdi atiyor ama minik olduğundan ses gelmiyor makineden kaynaklı da dedi.Kese biraz aşağıda salı günü gidecegim ve 8 haftalık olacak inşallah duyabilirim duyamazsam diye bende de korku stres başladı.