Bende 7+3 günlüğüm.Ise gitmeden 1 saat öncesine saatimi kuruyorum.Afedersiniz kusmamak için sabah mücadele veriyorum.is yerindekilere henüz söylemedim hamileliği bütün gün iş yerinde mücadele veriyorum.Yataktan uyanır uyanmaz kalkmıyorum.15 20 dk duruyorum.Kalkinca hemen ekmekle falan artik ne olursa bir lokma alıp balkona çıkıp hava alıyorum.Daha sonra dışarı çıkıp 10 15 dk falan yürüyorum.Ve böylelikle 3 gündür sabahları kusmuyorum. Bulanti var ama en azından aza indirdim.