Esra_basaran ben 11.haftada aynısını yaşamıştım canım ve geçmiyordu acilde serum yediğim halde geçmemişti sonra gastroloji bölümüne gözüktüm o da 3 tane ilaç verdi ama güvenemedim gebeyim diye içemedim sonra kendi kadın doğumcuma gözüktüm o da hem gebeyken hem normalde de içtiğim hiçbir zararı olmayan hatta kendisinden yoğurt bile mayalanan probiyotik haptan içmemi önerdi zaten kutusunda ilaç değildir yazıyor adı ise REFLOR.Hem ishali kesip bağırsakları düzenliyor hem de böylece ağrın diniyor ama ağrı kesici değil bilgin olsun,4 gün boyunca kullandım günde en fazla 3 kez içiliyor ve inanılmaz işe yaradı.Yalnız tok içilmesi lazım midede açken yanma yapıyor azcık ben bazen gece uykumda ishal geldiği için aç içtim midem yandı o zaman da RENNİE TABLET emdim ve gaviscon şurup içerek geçirdim evde o rahatsızlığı.Yalnız refloru devlet karşılamıyor 30 küsür fiyatı ama her evde bulunması gereken bir şey.Yine de kendi kadın doğumcuna sor öyle kullan canım,geçmiş olsun.