Merhaba arkadaslar, 32. Haftadan sonra ilk muayenem. Bebişin kilosu, 2.900 gr ve 48 cm miş. Herhangi bir sıkintı yok. Mayisin ilk gunleri gel dogumu planlayalim dedi doktorum. Siz de süreç nasil bebisin kilosu iyi mi sizinkiler kac kilo ? Bu arada nst ve kan sayimi verdi. Doktorum Medipol Camlica Sedef Binöz