Mmrv00 Meerryy merhaba tesadüfen gördüm yorumunuzu yazmak istedim ben aylar üstüne yumurtlama testini kullandığım 2. ay hamile kaldim çok şükür denemediyseniz deneyebilirsiniz 💗
Eliffd Meerryy canım yaklaşık 4 aydır folik asit kullanıyorum onun devamında sabahları aç karnına arısütübalpoleni yiyorum bir tatlı kaşığı tüm yaptığım bu kadar 🥰
Meerryy Mmrv00 kuzum çok teşekkür ederim ya ben de bu ay kullandım ovülasyon testi ve folik asite başladım. Yumurtlama ve çatlama gördüm bakalım hayırlısı ile inşallah hamile kalırız isteyen herkes 🥰