Kizlar pazartesi gunu 39+1 de ilk defa cati muayenesi oldum. Kanamam oldu hafif bugun gecti. 2 cm acilma ve rahimde yumusama var dedi doktor. Sancilarim ara ara oluyor ozellikle aksamlari ama sabah hafifliyor. Smdi dogumu be acilmayi hizlandirmak icin ne yapabilirim. Koronadan dolayi yuruyus falan pek olmuyor. Annemler de memleketten gelecek 72 saat izin vermisler. Izni uzatmak icin dogum raporu gostermek gerekiyormus geldiklerinde. O yuzden yaziyorum. Doktorum da bir sey soylemedi pazartesiye kadar dogurmazsn tekrar gel dedi 40+1 de.