Canım ben 15,8 ile öğrendim en son 51,9 çıktı değerim. Sonra hiç kan vermedim düşün. Ama tahmini bebeği keseyi gördüğümde betam seninkinin kaç katı yüksekti. Beta haftayı belirlemez. 6 haftanın ortasında gittim. Anca keseyi gördü keseye göre 5+4 çıktı. 7 haftaya gelirken gittim. Bebeği minnacık gördüm. 6+1 çıktı bebeğe göre. Yani bu işler geç çıkabilir. Ve hafta farkları oluyor hep. Allah en kısa zamanda kese ve bebeği görmeyi nasip etsin. Bende senin gibiydim. Geç git hepsini bir gör.