Valla bir arkadasım cok kılo almadı mayıs sonu dogumu var . Kucuk pilates topu kadar gobegi cıktı . Sanırım bıraz kılo ve iç karınla alakalı . En son 7 kılo almıstı . Hiç birimiz son ayında olduguna ınanmıyoruz ama onun ıcın buyuk avantaj tabi ona ragmen yorgunluk oluyor diyor