Yaptirmalisin canim çünkü şeker çok önemli eğer gebelik şekerin varsa allah korusun bebeğini her şekilde etkiliyor o yüzden önlem almak için yaptırmak şart. Eğer şekerin çıkarsa diyet verir kontrol altına alırsın olur biter sonradan sen pişman olmazsın keşke yaptirsaydim diye 😉