Hildambxl 10. Haftaya girmiş bulunarak söylüyorum bende çok bulantı yaşadım 6. Haftaya girer girmez başladı hala iştahım yok zofer verdi dr. Yani ilaç olmasa hiç kalkamıyorum peynir falan ağzıma süremiyorum herkes gbi bnde üzülüyorum bebeğim için fakat Allah onlara öyle bir düzen kuruyor ki Hamd olsun ... yani tek tavsiyem cıkın yakınınızda kim varsa eşiniz dostunuz anneniz kayın valideniz onda yiyiyin ..zor bir dönem ama gercekten öyle yeniliyor kendi yaptıgımı asla yiyemiyorum mutfaga bile giremiyorum ...