ilknurusen- Merhabalar 🥰Diş eti çekilmesi var alt ön iki dişim implant oradaki diş etim sağ sol şiş implantada vuruyor ağrısı doktora gitmekten korkuyorum ağız yolu ile bi işlem olur ise sizlerde diş eti problemi olan ? Nasıl önlem alabiliriz
Elpisphanto ilknurusen- benim de diş etlerim çok hassas hep şişiyorlar colgate in hassas dişler için özel diş macunu var inanılmaz rahatlatıyor 💓
Seddanue ilknurusen- tiksinmezseniz sirke ile gargara yapın yada tuzlu su ile mikropları öldürürsünüz en azından , dut şurubu yapıyorsanız kendiniz onunla da ağzınızı çalkalayabilirsiniz
Fulyag ilknurusen- Diş etlerini en iyi rahatlatan tuzlu suyla gargara benim dişim ağrıyor ona hiç bir şey fayda etmiyor tabi 😕
Gamzebasaran ilknurusen- diş ağrısı için onerebilecegim karanfil yağı var. Bana çok iyi geldi doğuma az kaldı. Normalde hiç dış problemim yok. Bir dişim çok ağrıdı ne denediysem olmadı. Eczaneden tavsiyeyle karanfil yağı aldım. Hemen uyuşturuyor. Bir zararida yokmuş. Ağrı varsa kullanabilirsiniz.
Sedefyldrm Hem ortodonti tedavisi görüyorum 6 aydır hem dişetlerim hassaslaştı dün gittim dişçiye ancak hiç bir işlem yapamayacağını söyledi😞 bol bol fırçalama ve gargara😞
ilknurusen- Sedefyldrm kireçlenme yaptı sanırım o vuruyor diş etine ama tuzlu su gargara rahatlattı şişi hafifledi .. dişçiye gidecektim gitmedim hastalık var birşey olur DİE evde kendim önlem alacağım