5672 Merhaba kızlar ya bende dünden beri aşırı derecede hararet oluyor çok sıcak geliyor bana terliyorum acaba bu normal mi gebelikten mi oluyor 😟
Evita 5672 kaçıncı hafta? 30 dayım gecenin bi yarısı hararettn ve terden uyandım, kaç saattir uyanığım. Gebelikten dedikleri için de hiç dr a sorma gereği duymadım.
Deletedmom317 5672 bende ter icinde kalmisim uyuyamiyorum kalktim koltuk altimi yikadim oyle rahatsiz oldumki.. 35. Haftadayim
kumsalasel_1034 5672 bende sürekli öyleyim kapı pencere ne bulursam açıyorum doktorum hamilelik menepozu yaşıyorsun demişti bana
Deletedmom337 5672 bende 26+1 im yeni yeni olmaya basladi dun esimle yururken birden hararet basti teeledim oturdum kaldim
5672 Deletedmom317 valla anlamadım ya bide dogumum temmuzda şimdiden böyle oluyorsa vay halime ben normalde yazın bile üşüyen biriyim 😟
Cansucasalin Ben 5+1 gebeyim😱 benı de sıcak basıyor çok daha erken olmasına rağmen gece ayaklarımın altı çok yanıyor uyuyamıyorum ..🤷🏼♀️
dilekgi123 5672 korktum simdi ya benim 30. haftalarim hep yaza denk geliyo agustosun sonu dogum hic sevmem sicagi insallah her insan bir olmaz 😥😥😢
Goz35 dilekgi123 ben kızımı 24agustosta dogurdum ama yagmurluy du hava insallh sende serin bi havada kavusursun yavruna canım
Goz35 Bende bildiğiniz yanıyorum ates basıyo sık wc cıkıyorum bolsu içiyorum ama gecmıyo gebelıgın ilk ve son evrelerınde oluyo brn kızımda da cok yasadım şimdide yasıyorum 10+2 olmama ramen
dilekgi123 Goz35 amin insallah herkes gonlune gore istedigi guzel gunlerde saglikla kavusur evlatlarina 😂😂🤗❤❤