Aynı durumu yaşayan vardır belki diye sormak istedim, malum randevular sürekli iptal oluyor sormaya fırsatım olmadı doktora. 20.haftadayım son zamanlarda mutfak işi yaparken, bez yıkarken, biryeri silerken ellerimde parmaklarımda çok ağrı olmaya başladı. Decavitte kullanıyorum ama hamilelikte olan bir şey mi yoksa ciddi bir şey olabilir mi sizce? (kaslarla kemiklerle ilgili falan)