Regl dönemlerim hep çok sancılı geçerdi zaten hamile kaldığımı öğrendiğimde adetim gelir bu ağrıyla diye bekliyordum. 8.haftadayız bebek gayet iyi ama çok ciddi karın ağrılarım oluyor. Çok ciddi kabızlık ve gaz sorunu da yaşıyorum. Probiyotik kullanıyorum o bile etkili olmuyo doktorum normal olduğunu söyledi ama çok zorlanıyorum bide üstüne miğde bulantılırı eklendi 2 haftadır prilam kullanmama rağmen geçmiyor