selam kizlar ben 33 haftalik hamileyim canta hazirlamaya basladim yeni sizce altli üstü pijama takimimi koymaliyim yoksa diz kapaginda biten uzun gecelikmi koymaliyim 😏 sizce dogum sekliyle alakasi olabilirimi geceligin yani soyle normal olursa pijama takimi daha rahat olur sezaryen olursan uzun gecelik daha rahat olur dediler banada onun icin soyluyorum kafam karisik 😏