Her akşam yatmadan önce çoğunuz gibi buradaki doğum hikayelerini okuyordum. Bugün yazma sırası bana geldi çok şükür🙏😘2 yaşında kızımdan sonra ikinci normal doğumuma hazırlanıyordum korkuyor muydum evet korkuyordum kızımda çok sancı çekmiştim 24 saat kadar küçük olduğu için 2450 doğumum çok zor olmamıştı. Gelelim bu doğumuma sabah kaşığımda ağrım başladı ara ara yokluyordu kıvrandırmıyordu ama bi ah çektiyordu yinede düşünmemeye çalıştım arada bi unutuyordum saat 2 gibi duşa girdim socak su çok rahatlatıyor bu arada yine işlerime devam ettim bu arada yanımda eşim ve kızım dışında kimse yok kimseyede haber vermedim saat 6:30 7: 00 gibi kıvranmaya başladım hazırlanıp 7 buçuk gibi evden çıktık kızımı arkadaşa bıraktık hastaneye geldiğimde saat 8:15 gibiydi 4 cm açıklığım vardı doktorum baktığında doktorum seni 12 ye doğurturuz dedi ama paşam suni sancıyla 22:05 de kollarımdaydı çok şükür Allahım nerde varsa kurtarsın🙏🙏suni sancıdan korkmayın onun çatalda çok faydası oluyor ıkınmanızda sancı çekerken sezeryan mı olsam diye düşünmedim değil ama iyiki normal doğurmuşum oğlum 3250 4 dikişim var darısı başınıza umarım sıkmamışımdır🙏🙏🙏 şu an paşamla bakışıyoruz Allahım bu güzel duygudan kimseyi mahrum etmesin isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏