Iremrllh-ymz Merabalat 30 haftalık gebeyim bi kac gündür sürekli rahim bölgemde sancı sızı agrı baskı hissediyorum ve bu surecte cok ıdrara cıkıyorım bi kac saat olup sonra geciyor acaba yasayan var mı
VLD-61 Iremrllh-ymz her gece sayısını unutuyorum kaç defa kalktım diye.tuvalete gitmedin zaman vajinana baskı yapıcak. Normal bunlar
Yasemin00 Iremrllh-ymz Ben hamile kaldıysam hep tuvalete gidiyorum valla daha düzel medi benimki ve daha 25+5 im bende var galab bi enterasanlık 🤔 30 .cu haftamaca da düzelmezde sanırım böle gider benim gibi geliyor resmen tuvalette yasıyorum yaa😒
MinikTavsanim Iremrllh-ymz valla bende öyleyimm wc den hisse edinmiş gibi hissediyorum 😀 1 uyuyorsam 5 uyanıp wc ye gidiyorum cnm
Iremrllh-ymz VLD-61 evet normalde sık idrar cıkma bendede oluyor fakat bu agrı sancı baskı hissettigim de 10 dakika da bir gidiyorum nerdeyse
Zeyhall Iremrllh-ymz canım 30. Haftamda bende aynı şeyi yaşadım doktorum bebek doğum pozisyonuna geçmiş başı aşşağıda baskı yapıyor o yüzden demişti
636312 Iremrllh-ymz evet çok normal bebek büyüyor kilo aldıkça baskı oluşur 34. Haftadan sonra daha ağırlaşıcaksın ve idrarın daha fazla gelmeye başlicak bebek pozisyonunu almaya başlıyor çnk
Deletedmom138 Iremrllh-ymz kuzum artık kocaman olmuş çok normal ben de ilk haftalardan beri var o sık idrara çıkma