Sabirsiz_Anne Uygulamaya göre 40 haftamizi doldurduk günlük bilgilendirme kısmında bebis doğdu yazıyor ama yanlış alarm ne gelen var ne giden 😅
Sabirsiz_Anne Mehtapca06 ay yok vermedi 😅 perşembe günü kontrole çağırmıştı bugün açılmam olsun diye yapmadığım şey kalmadı yattığım yeri iyi beğenirim bu gece 😂😂
Mehtapca06 Bende yarın gidicem millet 36/37 doğuruyor okudukça burda onları diyorum yok ben bu işi beceremedim 😂
Sabirsiz_Anne Mehtapca06 ay vallahi bende okudukça kendime kızmıyorum değil yani ama napiyim gelesi yok hanfendinin içerisi rahat geldi 😅
Mehtapca06 Sabirsiz_Anne kız mi bir de senin ki maşallah pek bir nazlı çıkmış 😂 ben var ya neleri denedim yok yani gelmedi yarın eğer doktor bugün git haftaya gel derse hastane çantamı vurucam yere 😂
Sabirsiz_Anne Mehtapca06 kız kiz 😅 33 haftalikken erken gelmeye kalktı durdurdular şimdide gelesi yok napcam bilmiyorum ki 🤭
Gmz34 Sabirsiz_Anne ayy aynılarını yaşamış gibiyiz 😁 benimde 30 hafta gelmeye kalktı durdurdular şimdi 40+2 gelmiyor 😁 bugün doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek dua edin sizler açılmam vs olmuş olsun da doğurayım 🙏🙏😊😊
Sabirsiz_Anne Gmz34 ay inşallah canım ya hep birbirimize dua edelim valla hayırlısıyla doguralim artık 🤗
Gmz34 Sabirsiz_Anne yok canım niyeti yok bizim bebeğin 1cm açıklık varmış kanala girmiş ama sancı olmadığı icin bekleyelim dedi haftaya salı günü yatış yaparız eğer gelmezse dedi
Sabirsiz_Anne Gmz34 hadi ya benim o bile yoktu pazartesi günü yarın ne dicekler bakalım. Yatış verip suniylemi denicek acaba
Sabirsiz_Anne Gmz34 devlete gidiyorsun sanırım sende genelde devlet bekliyormuş 41 e kadar bakalım yarın bana ne dicekler
Sabirsiz_Anne Gmz34 hadi ya normalde ozellerin fazla beklemeyi sezeryan yapıyorlar diye biliyordum ben. Demekki tek devlet hastaneleri beklemiyomus