Arkadaşlar öncelikle iyi geceler :)) 28. Haftamda kontrole gittim 1 ay sonra gel dedi doktorum. Ama malum şu virüs olayalrindan dolayı çekiniyorum gitmeye. Ve doktorum a randevu alamıyorum. Yakın zamanda giden varmı ve çok yoğun mu acaba yardımcı olur musunuz?