Mart ayındaki çalıştığın gün kadar yatıyor bu ay .Hastane döner sermaye birimini arayıp konuştum .Ayrıca döner sermaye performansa dayalı bir ödenek,bizler ise bir aydır evimizdeyiz hastanede covid -19 ile mücadele eden arkadaşlarımız varken ben evde yatıp da döner sermaye parası almak istemem .Benim de aldığımız maaşa göre harcama planlarımız vardı ama yapacak bir şey yok yeterki sağlık olsun 🙏