ED1802 Kızlar 24+1 de yim malum korona yüzünden evden çıkamıorum ben de hem ufaktan bebeğimin eşyalarını toplayayım dedim kaliteli baskısız yani böle kumaşa baskı değilde işlemeli hastane çıkışı olur zıbın olur isimli yaptırmak istiorum yaptırıp memnun kalan var mı bir arkadaşım yaptırsı naylonlu ve baskı üzerineydi yıkadıktan sonra boyalar karıştı fikrinizi alma istedim
Deletedmom138 ED1802 ben sadece tavşanlı isimli tulum yaptırdım nermin tunalılar instagram sayfasından, mükemmeldi
Rabiakk ED1802 ben de nakışlı düşünüyorum aynı sebepten ötürü bir de işleme daha şık duruyor ben fotoğraf çekimi için düşündüm sırt kısmında işleme olmadığı için bebeği rahatsız etmez bir de genelde baskı da arkada önde İşleme olduğu için tulumun çıtçıtı yandan bacağına doğru giydirirken pek rahat olacağını düşünmüyorum önden aşağı doğru çıtçıtlı daha kullanışlı geldi bana rokokoevi diye bi sayfa var biraz pahalı ama 100/100 pamuklu ürünleri orayı düşünüyorum bakabilirsin istersen 😊
Egeliiii ED1802 ben instagramda sen nakışevine yaptırdım çok memnun kaldım yıkadım bişey olmadı tavsiye ederim 🙏🏻
Mrsakar Ben nakışlı olarak yaptırıyorum canım henüz gelmedi ama sayfa bana çok güven verdi, resimlerinden belli kalitesi. Sayfa adı esen.nakisatölyesi bakabilirsin, gelince bende burada paylaşacağım ☺️
Yaprak2019 Ben de nakisli yaptirayim diyorum aklimda bu iki site var bakalim https://instagram.com/lovelydaysbaby?igshid=1qwu4cnzmwzun Ve bu https://instagram.com/tinyteenybaby?igshid=tyr56xmxn1cz ikisinde epeyi kaliteli, guzel gorunuyor
ED1802 Rabiakk bakayım canım o da doğru dediğin battaniyesinden tut tüm takımsa zaten fiyatlar yükseliyormuş 😌
Rabiakk ED1802 tulum eldiven şapka bi sen belki yastık sünnetinde de takı yastığı gibi kullanırım diye belki 😁😁ama diğerleri çok zaten bunları da anı olsun dşye çok eşya taraftarı değilim ihtiyaç oldukça alırım kaliteli ve kullanışlı olsun bi bak tasarım ürünleri gayet hoş geldi bana 😊😊