busraaa66 göğüs kalkanı alıp kullanmaya başlayabilirsiniz kuzenim o şekilde yapmıştı doğum sonrası hiç sorun yaşamadı bende o haftalar geldiğimde o şekilde yapacağım bir de yara var ise garmastan pomad diye bir krem varmış çok iyi geliyormuş. Doktorunuza sorabilirsiniz kremi