Minikbirkalp çok teşekkürler canım keşke eldiven taksaydım sade maskeyle gittim, haftaya gel dediler kapıdan içeri almıyorlar zaten ama eve geldiğim gibi bir öksürük başladı. Ağzımda demir tadı. Rüzgarlıydı çok hava ondanmıdır bilmem. Çok korktum hemen yemek yiyip yattım. Paranoyaklık oldu sanırım. İstanbul yoğun diye bildiğimizden korkuyoruz maalesef