Prensesannesii1 ay Allah’ım yardımcın olsun inşallah işin en kötü yanı o bir şey olacak korkusuyla çılgın baş ağrısı çekip 1 tane parol almaya korktuğum günler geçirdim hamileliğin ilk dönemlerinde şimdi böyle bi durumda insan hiçbir şey yapamıyor😣 ben hafta sonuna kadar çok rahat bir hamilelik geçirdim hafta sonu tam 30. Haftaya girdim agirlasma, ağrılar, diş ağrıları falan hepsi birden geldi resmen birdaha iyiyim demiycem kimseye 😂