Sevoeco25 kızlar ben 16 nisan da yumurtlamayı gördüm sonrasında çatladı bugün bida yaptim yine yumurtlama görünüyo adetim pazar günü saçma degilmi ya
Mucizemmm07 Sevoeco25 şanslı olabilirsin eğer gecen yumurtlaman tuttuysa bunu da değerlendirince belki ikiz olur 😊 saçma değil bazı aylar iki kez yumurtlanabilir
Tugce1803 Sevoeco25 neden saçma olsun ki? İlk yumurtlama tutmamışsa ikinci yumurtlama tutabilir. Değerlendir bence🌷
Ebaki Sevoeco25 hamile de olabilirsin kuzum ikinci yumurtlama da olabilir testini bi atsana bnm de ovulasyon testim koyulaşmisti adete 4 gün kala ve hamileydim hakkında hayırlısı cnm 🤲🤲
Sevoeco25 Mucizemmm07 oluyomu öyle adetime 5 gün var çok şaşırdım o zaman değerlendiriyim çok tsk ederim canim😊
Tb81 Sevoeco25 benim adetim yaklaşınınca ovulasyon testim çift çıkmıştı sonra hamile olduğumu öğrendim canım
Mernana Sevoeco25 adetin pazar günüyse hamile de olabilirsin canım ovulasyon koyuysa gebelik testinde çıkar büyük ihtimal. Yumurtlamaysada değerlendirirsin iki şekildede şanslısın ☺️
Sevoeco25 Deletedmom191 kuzum bugün yaptığım hafif silik cikti pazar test yapicam bakalım varmi yokmu inşallah vardır 😑