Selam hanımlar
Bende anne oldum sonunda 😊 En kısa halde,sizi sıkmadan anlatacağım. Hamileliğimde 6. Aydan 8. Aya kadar kaburga ve sırt ağrısı çektim. Bunun dışında sıkıntı yaşamadım,hamileliğin getirdikleri beni zorlamadı. 39. Haftama yakın,eşimle birlikte 3-4 gün büyük temizlik bile yaptık,o kadar dolanan aktif bi hamiştim yaani hep 😃 39+1 de kontrole gittim,doktorum sorun yok suyun azalmış 3 gün sonra tekrar gel dedi. Eve geldim akşam saatlerinde bi baktım nişan gelmiş😲 Doktorumu aradım,sabah gel bakalım dedi. Tabi peşine kasılmalarım başladı. O gece baya bi zor uyudum sancıdan. Ertesi gün öğlen doktora gittim. O zamana kadar çatı muayenemi yaptırmamıştım. Doktor muayene etti ve normal doğum yapamazsın sen dedi 😧 Rahim ağzı yumuşamış,açılmam başlamış. Ama benim pelvis kemiğim çok alçakmış. Burdan 2,5 kg çocuk bile geçmez dedi. Tabi ben yıkıldım,hiç beklemediğim bişidi. Sezaryan olman gerekir,hemen yapalım 3-4 saate dedi doktor. Ben hepten panik oldum. Nst çekimine yolladı,nasıl ağlıyorum hem şaşırdım hem üzüldüm hem panik oldum. Çevremdeki herkes 9 ay boyunca,inşAllah sezaryan olmazsn diye diye öyle bi ürküttü ki beni,normal doğumdan korksamda sezaryan düşünmedm hiç. Aileme haber verdim,sezaryanı kabul ettim. Doktorum birde demez mi spinal yapalım 😲 Ben yine şok. Dedimmki hayır ben kaldıramam,çok panik yaparım. Hiçbişi olmaz korkma,korona var,genel anestezi olsa,nefes boruna havayolu takıyoruz. Hiç riske atmayalm dedi. Spinalin iyi yönlerini saydı. Korka korka onuda kabul ettim. Sezaryan sırasında aşırı ürktüm. Ağrı acı hissedilmiyo ama,aşırı rahtsız edici bi baskı hissediliyo. 45 dakika sonra odamdaydım. Ve sonrası çok zordu ! O ilk ayağa kaldırmaları,yürütmeleri.. gerçekten ölüyorum zannettim. Bugün 7. Günümüz. Daha 2 gündür kendi başıma bişiler yapabiliyorum. Gerçekten çok kötü geçirdim. Çoook ağrım,sancım oldu. Eğer kendi kararımla sezaryan olsaydım,pişmanlıktan kafamı duvarlara vururdum. Bu bi ameliyat ve bebek bakıyosunuz,o kadar zor ki .. her gün daha iyiyiz çok şükür. Bebekte iyi hamd olsun. Anne olmak çok güzel. Duygusalım aşırı 😊 Bu duygu tarifsizz Allah isteyen herkese nasip etsin,tüm hamileleri rabbim kavuştursun ♥️