Nazanesila Kizlar bebeğim hareket edince saniyelik ara ara rahmim aqriyomu sızlıyomu açılıyo mu adını koyamadığım bi sanci oluyo sizde de oluyormu?
Sinem67 Nazanesila eğer sürekli uzun sürüyorsa sancı olabilirmiş. Ama dinlenin özellikle uzannca rahatlıyrsanz korkmayın. Birde enfeksyn olunca ekstra fazla hissediliyor Bn öyleyim
22_22 Nazanesila hiç söylemedim 33+2 yim bende şuan da pazartesi kontrolüm var o zaman söylicem ama senin gibi benimde bir iki saniye sürüyor hareket ettiğinde oluyo sadece
Sinem67 Nazanesila hmm bnmde o haftalarda cok oluyrdu ama hergün dgl gecyr hmn rahim büyüyor demsti doktrm
Busrat_ Bende 32+2 deyim bugun hatta suansa o dediklerinizi yasiyorum resmen aşağda agirlik agri sanci givi hissediyoeum kalkarken ve yururken zorlaniyorum simdi uzandim sola dogru iyim ama ayag kalksam yine batmalar sanci gibi olur umaeim normaldir