Mltmdfn bu haftalara kadar korkmuyodum normal dogum istiyodum hala da istiyorum gerci ama cumartesi sancim vardi biraz esim dr la knsmus oda ne duruyosunuz hastaneye gidin demis boyle deyince esim dogurucam zanetti ve asiri derece heycan yapti ben kendimi sakinlestirmeye çalışıyorum esim yerinde duramiyo o oyle yapinca ben dogurucam diye bi panik oldum hem heycan hem korku boyle olunca beni ates basar hastane girinsinde ates olcuyolar benim atesim 37 cikti viruslu muamlesi yalmasinlar mi neyse muayne oldum falan yatis yapilcak ama atesi oldugu icin yapamiyoruz dediler evden cikmiyorum kimseyle gorusmuyorum hic bi sikayetimde yok atesimi tekrar olcun korkudan heycandan cikmis olabilir dedim tekrar olculdu bu defa da 37.7 cikmasin mi🤦🏼♀️gittim muayne oldum dr bsyin yok heycandan olmus olabilir dedi orda da cok durmak istemedim surekli supheli hastalar getiriyolardi hepsi terkerlikli sandaleyelerde ciktik evde duzenli sekilde atesimi olcdum 35.6 36.0 arasindaydi hep ya dogurursam dusuncesi bile beni korkutup atesimi çıkarabiliyomus yani simdi ben nasil dogurucam diye dusunuyorum😂