Merhaba, öncelikle hayırlı olsun 🌸 Bende Pendikteyim ve kaynarca da Yüzyıl hastanesi var ordan Hale Kayırana gidiyorum. Daha bugün kontrolümüz vardı ve çok memnunum kendisinden, tavsiye ederim 🥰 Ada tıpı çok fazla duymadım ama çevremde Ersoyda doğum yapan memnun olanlar var tabi. Anadolu yakasında olup Yüzyıl hastanesine giden çok var, bir araştırın derim ☺️