Kızlar 39+1 haftadayim dogumla ilgili bı belirti yok suanlik daha. Ama çok hareketli bu haftalarda yeri daralıyor diyorlardı birde ama hiç durmuyor maşallah. Ki öncelerde çok hareketli bı bebek değildi yani. Normal mi ki bu acaba doğum belirtisi mi 😊