Cns_33 benimde adetim geçmişti ama zaten düzensiz ve bebek düşünmüyorduk test yapayım dedim negatif çıktı şaşırmadım 😀 bir saat sonra bi çizgi belirmişti ilk defa öyle oluyordu bende şaşırdım bi kaç gün sonra yaptım bu sefer hemen çıktı ama yine silik, şimdi 12 haftalık hamileyim 🤗 ve kanda bile çıkmadı o gebelik testinden bir hafta sonra kanda çıktı 🤷♀️ seninde vardır inşallah 🤗