Arkadaşlar 9+3 haftalık hamileym. Dilimde sürekli midemi bulandiran bi tat var. Mide bulantimda var ama ilacla felan hafifledi baya. Ama şu dilimdeki tat beni mahvediyor. Bisey yerken cok fazla hissetmiyorum. Ama ağzım bos kaldiktan 1 dk sonra o tatı hissediyorum. Ve midem bulaniyor bu tatdan. Sürekli naneli sakız ciğner oldum. Bu ne zaman geçer. Yada bunu gecirebilecegim bi öneriniz varmı?