Kizlar 35 haftalik hamileyim gecen hafta nts ye girdim bebegim normalde hareketli ama nts de çıkmadı hic hareketleri ac misin dedi yok dedim biseyler ye dedi tekrardan gir nst ye girdim sonuçlar yine ayni sonuclari begenmedi haftaya tekrardan gel dedi ilk gebeligim ya bilmiyorum pek birsey erken dogum falan mi olur acaba