Tgcycl seni çok iyi anlıyorum gerçekten çok zor canım😢 benm binada herkes hamile yanım, karşım, alt, üst çoğu da bebekli zaten inan ki 16 daire de bir ben varım😢 Şubat ayında kürtaj oldum ama nasip herşey. Rabbim kimseye ağrı acı yaşatmasın dilerim tez zamanda isteyen dileyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🌸 SABIR🤲🏻