damla4 ben doktor beyi takip ediyorum, bu güne kadar hiçbir soru sormadım fakat orada bir sürü insanın sorduğu sorulara binlerce kez şahit oldum. bu mesajınızı görünce ekran görüntüsünü kendisine instagramdan gönderdim ve çok üzüldü kendisi de ekran görüntüsünü attı https://hizliresim.com/ipZ7ve
instagram isminizi de bilerek ben kestim, isminiz gozukmesin diye.
size verdigi cevapta hicbir sekilde ticari bir kaygı görmüyorum bu benim şahsi fikrim. siz ticari kaygının ne demek oldugunu bilmiyorsunuz belli ki. ayrıca o kadar hastasi varken emin olun siz oraya gidin diye böyle birsey yapacak bir hekime de benzemiyor.insanlar bu yüzden birbirine karşılıksız iyilik yapmaz oldu, çünkü iyilikten maraz doğuyor. kul hakkı yemeyelim, biraz daha özenli dikkatli olalım bence. 2 kere gebelik gecirdim ikisinde de testimi atip hicbir doktora sormadım hicbir doktor da sizin kaset testinize bakıp yorumlamaz. önemli olan verdiginiz kan testidir. siz sormussunuz geleyim mi diye, o da sorunuza istinaden gelin demis. sonrasında yazdigin seye cevap olarak kan verin demis, gelip bizim klinikte kan verin dememis. derken bakmak isterseniz artik.
bence yazdiginiz seyleri tekrar bir gozden gecirin derim.