Prensesimiz_ Hanımlar kullanan var mı ben 20 gün sonra doğum yapacağım nasipse bu ürünü beşik içerisine koyup öyle yatırmayı düşünüyorum çok önerilen bir ürün bir de sizden fikir almak istedim
Aydanaydn Prensesimiz_ ben aldım ama kullanmadım daha doğumuma var trendyoldan 114 tl e almıştım indirimdeydi bir ay önce falan
MelikeEmre_ Prensesimiz_ merhaba bende ilk bebegimde almıstım Dikkat bebek vardan memnun kaldım açıkçası kulanışlı bana göre 2.hamileligim şuanki bebegimdede kulanırım insallah 😇
Arwen Aynı zamanda reflü özellikli olanı aldım park yatağın içine direk onu koymayı düşünüyorum kullananlar çok memnun
Arwen Prensesimiz_ bana açıkçası çok pratik geldi evde odadan odayada taşınır yanları olması hem korunaklı hemde uyurken aman kustu mu yuttumu derdide yok amacım 5ayı çıkarabilmek 🤗 güle güle kullan canım