Esratpll Arkadaslar 12 haftalık hamileyim en son 9 haftalıkken gittim cinsiyet için gitmek istıyorum sabırsızıö 🙈🤗 siz ne zaman öğrendiniz
TUCEK Esratpll bende 12+6 haftalığım tam göstermedi bi çıkıntı gördüm ama kesin olarak 15 hafta belli olur cinsiyet demişti doktor erkek olma ihtimali var ama bnm ki kesin belli olmadı 😁
BuketBdk Esratpll ben 12. Haftamda ikili testte öğrenmiştim oğlum olucağını. Zaten içimdende hep oğlum olucak diye geçiyordu😂 doktor çok önemli benim 3 arkadaşımda başka doktora gidip cinsiyeti öğrenemedi sonra benim doktora gelip öğrendiler:)
Azur TUCEK merhaba Banada kontrolde çıkıntı var erkek olacak ama biraz daha bekleyelim demişti son kontrolde erkek belli oldu 🤗 Bu cikintilar erkek olma olasılığı yüksek
Mutlu_hamis TUCEK banada aynı şeyi söyledi bi çıkıntı gördüm gibi ama henüz küçük 2hafta sonra daha net bişey söyleyebilirm dedi düz pamuk görsün ya çıkıntı değildir 😂
Ezgim Ben kizimi 12 haftada oğlumu 14 haftada öğrendim ama ayrıntılı ultrasondu bakalim bunda da hemen öğrenebilecek miyim?😂
Esratpll İnşAllah hepimiz sağlıklı bir şekilde alıeız kucagımıza 🥰🤲🏻 Bende haftaya öğrenip yazacagım 😂🥰
Ayca6868 Esratpll ben dün gittim 12+4 ken ama daha anlaşılmaz dedi 3 hafta sonra çağırdı 15 haftalıkken gel dedi özel hastanede söylemeyince söylemiyor bazen doktor garanticiyse😊
bbkahya Benimde geçen hafta kontrolüm vardı 12+2 de normal ultrasonda baktı dr direk kızın olacak dedi hiç tereddütsüz bi şekilde söyledi 😂😂
ilknurusen- Bugün 14 haftalık oldum 6mayısta randevum var o zamanda 16 haftalık olucam sanırım öğrenirim ❤️ Ultrasonda duruşu erkek gibiydi erkek diyen oldu ..cin takvimine görede erkek diyor sizlerden cin takvimine göre sonuç alan oldu mu 💜