Akşam 5 gibi suyum geldi sanırım duştan çıktım çişim filan yoktu sandalyeye oturdum 1 su bardağı kadar sızıntı oldu istemsizce eşofmanım iç çamaşırım ıslandı ama devamı yok çok korktum sancım vardı su saatler oda geçti nolur yardım edin başına böyle bişi gelen var mı napmam gerek sancı olmadan hastaneye gitmek istemiyorum çok canımı yakarlar 😩😩😩😩😩