5672 Kızlar sağlık ocaklarında idrar tahlili yapılıyor mu acaba bilen varsa yardımcı olsun lütfen şuan sağlık ocakları özel hastanelerden daha güvenli 🤔
Aysema 5672 Yapiliyor. Ama ordaki tahliller aninda islem gormuyor, bekletilip sonrasında lab. gönderiliyor. Bu yüzden çikan sonuc cok saglikli olmayabiliyor. Benim doktorum sağlik ocagindaki tahlili kabul etmiyor bu yüzden. Aklinizda bulunsun.
5672 Aysema işte bebek için tehlikeli diye yapmalıyım kaç aydır tedavi görüyorum canm malesef geçmedi hiç 😟😟
Didialp 5672 özel laboratuarlar var misal ben Ankara da yaşıyorum burada Düzen lab var orayaa gittiğimde hemen ücret karşılığında kan ve idrar teslterimi yaptırıyorum hemde hastane ve sağlık ocağı tehlikesi olmadan
Ebru9120 Ben sağlık ocağında yaptırdım. Kan ve idrar tahlili. Aynı gün sonuçları online aldım. Benim gittiğim sağlık ocağı koronadan dolayı normal hasta kabul etmiyor. Gebeleri içeri tek tek alıyor tahlilleri yaptirip çıktım. Gayet güvenliydi..