Öncelikle rabbim tüm hamile annelere bebislerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inslalh 🤲 detaylı ultrosan yaptırdıktan sonra rahimde kisalma olduğunu öğrendim şuan 32 haftalık olduk çok şükür ben başka sehirdeyim bir buçuk aydır eşim başka şehirde çok zor oluyor insanın en çok ihtiyaç olduğunu zamanda eşiyle ayrı kalmasi gitmek çok isteyiyorum ama korkuyorum birşey olur bebeğime rahimde kisalmasi olup da yolculuk yaptınız mı acaba doktorum yolculuk yapmiycakisin ayağı kalkmiycaksin falan dedi çok mirlaim bozuk ne yapicam bilmiyorim 😓😓