Tgbhbl
Benimde 34 te başı aşağısaydı geçen haftada öyle 37. Haftadayız şuan bugün gittim ters dönmüş başı sol göğsümün altındaydı hareket ederken zorlanıyodum pazartesi tekrar gidicem bakalım ona göre sezeryan yada normal karar vericek inşallah dönerlerde sağlıkla gelirler bende sezeryandan daha çok korkuyorum bakalım hayırlısı olur inşallah