Merhaba kizlar aradan uzun zaman gecti ama yinede dogum hikayemi sizlerle palyasmak istedim sorulariniz olursa cevaplarim. Normal dogum yapali 4 ay oldu kizlar, kotu bi gebelik gecirmedim baslarda mide bulantim fazla oldu kizlar ama sonra gecti.41 haftada dogum yaptim kiz cocuklari erken dogar diyorlar ama benim kizim galiba gelmek istemiyordu😄22 aralikda nisanim geldi kizlar doktorumu aradim soyledim ama hastaneye gelme suyn gelirse gel dedi, 24 aralik oldu saat 12 de hastaneye gitdim, ama hala suyum gelmemisdi 3 cm acilmam vardi suyum patlatildi ve yatisim yapildi ara ara sancilarim oluyordu, serumler falan takildi yavas yavas acilmam oldu ve 20:30 da dogum yaptim guzeller guzeli kizima kavustum o an dunyalar sizin oluyor kizlar cok ama cok guzel bir duygu, 3270 gr 50cm dogdu 5 dikisim vardi kizlar ama dikilirken hic bisey hiss etmedim hic acitmiyor, ama dogumdan sonra yurumekde falan biraz zorlaniyorsunuz ama kendinize iyi bakarsaniz cabuk toparlanirsiniz. Normal dogumdan hic korkmayin derim benim ilk gebeligimdi ve hep normal dogum dusundum ve hic korkmadim.