Babyone Kızlar kasıntım vardı doktor karcıger testı ıstedı o temız cıktı bıde safra testı ıstedı fakat ac karna olması gerektıgı ıcın yarn sabah tekrar hastaneye gtmem gerekıyor. Testı saglık ocakları yapıyor mu acaba
Brgzl Babyone bende aynı kaşınıyordum bana da dün yaptılar testi yarın sonuç alıcam kanım iyidi safra asidi testide yarın çıkacak inşallah bişey yoktur 😫😫 kaç haftalıksınız siz
Evita Brgzl kaşıntının şiddeti ne acaba? Benim de çatlak yerlerim kaşınıyor gibi geliyor gakat burda kaşıntı ve kolestaz bağlantısı gördükçe acaba yanılıyor muyum diye düşünmeye başladım.
Babyone Brgzl 38 oldum 37 de basladı bır hafta devam ettı. Safra asıtı testı ac yapılması gerekıyomus ondan yarn bdaha cagrdı. Saglık ocagında yapılıyomus test ama testı ne dıye soylıcem bılmıyrm.
Babyone Evita canm kolestazdan emın olmak ıcın test yaptrman gerekır. Karacıger safra asıtı testı. Ne desem dgru olmaz yanı. Ama syle soylım sadece karındaysa ve catlaktansa rahatlatıcı jel kullanın doktorunz yazar ama sıddetlı ve vucuda yayılırsa ya alerjıdır ya kolestaz
Brgzl Evita sizin ödemeden dolayıdır benim geceleri ve bütün vücudum kaşınıyor bacaklarım kollarım sırtım
Evita Babyone tabi anlıyorum sağolun. göğüslerim çatladı oralar kaşınıyor ara ara. Nemlendirince geçiyor. Bazen de sırtım kaşınıyor o da nemlendirince geçiyor. Ama burda sıklıkla görünce bu konuyu acaba başka bişeyden mi şüphelenmeliyim diye endişelendim. O yüzden merak ettim şiddetini.
Babyone Evita herkeste nasıl bılmıyrm canm ama ben bır haftadr gece uyumuyrm kasımıcam dyrm ve elım degdıgı anda cılgınca kasıyrm bıde tatlı tatlı oluyo ılk kasımak snra heryerın ız oluyo kasıdgn ıcın canın yanıyo yara oluyo ve artk kasınsada acısından elını suremıysn. Ozellıklede gece baslıyo . Ben bu kadr sıddetten dolayı kolestazdan suphelendım bıde devam ettıgı ıcın . Son ıste yarn safra asıdıne bakılcak oda temızse artk sebebı ne cok merak edyrm😅
Evita Babyone inşallah o da temiz çıkar, sebebi makul seni yormayacak bi sebepten olsun :) Bahar alerjisi falandır belki.
Babyone Evitaınsallah canm. Sende kasımamaya calıs bıde cok catlamıs bırı olarak mutlaka bol bol yaglan sabah aksam hatta tum vucut hıc usenme. Yagları krem gbı degıl surmesıde yaymasıda cok kolay
Evita Brgzl anladım benim belli bir zamanı yok,bazen geceleri bazen gündüzleri, geçiyor bir süre sonra nemlendirince. Kıyaslama yapmayı sevmiyorum ama herşeyden panik yapıp doktora koşturmak da istemiyorum bazen.