Kizlar az once doktordan geldim. Normalde hesaplamaya gore 6+3haftaligiz ama ulturason da sadece kese gozuktu bebek yok gibiydi..haftaya tekrar randevu verdi ama dedi ki kotu gozukuyor…daha once basina gelen oldu mu…yarin kan verecem.bide insallah haftata gozukur 😪😪