Muzikk benim de tesadüfen bel ağrım var dediğimde baktı büyüme vardı ürolojiye yönlendirdi o da bol su tüketmemi ve sola yatmamı 1 ay sonra damkontrole gelmemi söyledi ,dayanılmaz ağrım olursa da parol yazdı, ayrıca 2. Evreymiş 15 mm büyüme var 3. Evreye geçerse stent takılır dikkat et dedi de bakalım