tugbaayaz Bahar8001 ılık süt canım o çok iyi geliyor ben 22+5 oldum 1 haftadır süte alıştı sanki midem bi geçiriyor bi geçirmiyor doktor şurup yazmıştı onu içiyorum anında kesiyor günde 4 kere içme hakkım var onla rahatlıyorum