sercen Kızlarrr 11+4 haftaligim bu yasima kadar bas agrisi cekmedim diyebilirim olmussada rahatsız edici olmamıştır ama 5 gün olcak resmen sizliyo çok rahatsız oluyorum gözlerin yanıyor resmen artik baş ağrısı mi başlıyor 🙁
NaimeYilmaz sercen Gebelıkte normal karsılanıyor doktoruna danısarak ılac alabılırsın ama oncelıklı olarak netten arastırıp doğal yaplarla gecırmeye calısmanı önerırım
Mihribank sercen kan akışımız fazla olduğu için baş ağrımız oluyor şuan. Dayanamadığım zaman parol içiyorum. Ama çok fazla kullanmamaya çalışıyorum . Soğuk uygula başına. Buz koyuyorum ben iyi geliyor. Geçmiş olsun 😊
Aysun2834 sercen o haftalarda bende yaşadım yok böyle bir ağrı resmen gözlerime vurdu ve zonkluyordu ağrıdan ağladığımı bilirim bi kaç gün sürdü geçti şuan 13+2deyim ara ara yine olmaya başladı bende ilaç kullanma taraftarı değilim ya duşa giriyorum ya da buz koyuyorum azda olsa rahatlatıyor
sercen NaimeYilmaz ilaç kullanma taraftarı değilim ya eğer normal bisiyse zaten takmam idare eden takı dayanmicak gibi olana kadar sadece tansiyon falan diyolar acaba mi dedim
sercen Aysun2834 iste bundan sordum bu haftada oluyormuş diye internette dr yaziyo öyle demeki bu hafta normal
ressamanne_ Bende 10. Haftayla yaşadım 1.5 gün hiç dinmedi doktorum parol içebilirsin dedi o bile geçirmedi🙁 kafamda dolanıyodu ağrı resmen şükür bidaha olmadı
sercen ressamanne_ artmasından korkuyorum oda olmasın zaten kasik bel ağrısı lavabodan çıkmama bulantı kusma herşeyi yaşadım bu olmasın🙁((
ressamanne_ sercen benimde hep bulantı sabahları safran mecbur dayanıyoruz napalım😞 inşallah artmaz ağrınız
FahriyeztrkYcel sercen 😀geçenlerde bende çıldırıyodum bunun için ,16.haftadayım her hafta 2 gün hep başım ağrıyor doktorum sadece parol önerdi .Sanırım hamilelikte kan basıncının artmasından kaynaklıdır
sercen FahriyeztrkYcel içmem yaa ellimdem gelince ilaç içmiyorum icmeyide sevmiyorum🙂 evet kan basıncindaymis bende fark ettim arada oluyo sürekli değil
Nesomer sercen benim arada gece tutuyor kafam zonklayarak uyanıyorum resmen bi kere viks sürmüştüm işe yaramıştı sonra da başıma yazma bağlayıp sıkarak yatmıştım oda iyi gelmişti Allah yardımcımız olsun